توریستگاه

توریستگاه

تجربه سفر هوشمندانه
توریستگاه

توریستگاه

تجربه سفر هوشمندانه

جیپ سافاری در استانبول

سرگرمی جیپ سافاری شهر ترکیه کشور استانبول

 

نام سرگرمی: Jeep Safari

کشور: ترکیه

شهر: استانبول  ادامه مطلب ...

آکواریوم و باغ وحش زیر آبی دبی

سرگرمی آکواریوم و باغ وحش زیر آبی دبی شهر امارات متحده عربی کشور دبی

 

نام سرگرمی: Dubai Aquarium and Underwater Zoo

کشور: امارات متحده عربی

شهر: دبی

منطقه: دان تاون دوبی (Dubai Downtown)

زمان پیشنهادی برای گذراندن: بیش از 3 ساعت

زمان باز بودن: یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا 12 شب، پنجشنبه تا شنبه از ساعت 10 صبح تا 1  بعد از نیمه شب توجه داشته باشید که امکان ورود تا نیم ساعت قبل زمان بسته شدن این آکواریوم می باشد

نرخ قیمت: لوکس

متوسط قیمت: قیمت ها از 100 درهم شروع می شوند

آدرس: Ground & Level 2, The Dubai Mall - Dubai - United Arab Emirates  ادامه مطلب ...

غواصی در دریای مدیترانه

سرگرمی غواصی در دریای مدیترانه شهر ترکیه کشور آنتالیا


نام سرگرمی: Scuba & Snorkeling in Antalya

کشور: ترکیه

شهر: آنتالیا  ادامه مطلب ...

نصیحت هایی برای سفر به کوش آداسی

شهر کوش آداسی در کشور ترکیه - توریستگاه

 

پول در سفر به کوش آداسی
اگر بیش از پنج روز در کوش آداسی اقامت می کنید، بهتر است که پول خود را کم کم تبدیل کنید، چرا که نرخ ارز روز به روز در حال تغییر است. 
ادامه مطلب ...

نصیحت هایی برای سفر به دبی

 

خدمات پزشکی
اگر در طول مدت اقامت در دبی به خدمات پزشکی نیاز پیدا کردید، می توانید به یکی از دو بخش خصوصی یا دولتی مراجعه کنید. در صورتی که بیمه پزشکی دارید بیمارستان های خصوصی گزینه مناسبی خواهند بود و اگر بیمارستان های دولتی را ترجیح می دهید بیمارستان راشید (تلفن: 042192000)  که بیمارستان اصلی اور‍ژانس در دبی بوده و در نزدیکی پل مکتوم در خور دبی واقع شده است بهترین انتخاب خواهد بود. همچنین در صورت تمایل می توانید به بیمارستان ایرانی (تلفن: 043440250) واقع در جاده الوصل در سطوه مراجعه نمایید. اگر نیاز به آمبولانس داشتید، برای خدمات اورژانسی شماره 999 را بگیرید و یا اگر می توانید خودتان را به بیمارستان برسانید درمان در بیمارستان راشید برای همه اورژانس ها رایگان است و مشاوره با پزشک 100 درهم هزینه دارد و داروهای تجویز شده را می توان از هر داروخانه ای خرید. بیمارستان ایرانی نیز برای مشاوره 50 درهم می گیرد و معمولاً داروخانه بیمارستان داروی رایگان به بیماران ارائه می دهد. در صورتی که نیاز به خدمات پزشکی برای کودکان داشتید بیمارستان الوصل (تلفن: 043241111) به عنوان یکی از بهترین مراکز مراقبت اطفال در بین بخش های خصوصی و دولتی در خاورمیانه می باشد و نزدیک به تقاطع وافی واقع شده است. همچنین در صورت نیاز به خدمات دندان پزشکی کلینیک دندان پزشکی آمریکایی ها (تلفن: 043440668) انتخاب مناسبی خواهد بود. 
ادامه مطلب ...