توریستگاه

توریستگاه

تجربه سفر هوشمندانه
توریستگاه

توریستگاه

تجربه سفر هوشمندانه

هر آنچه که باید در مورد جزایر مصنوعی شهر دبی بدانید


هر آنچه که باید در مورد جزایر مصنوعی شهر دبی بدانید
 
در این واقعیت که شهر دبی بلندترین ساختمان جهان (برج خلیفه (Burj Khalifa) به ارتفاع 828 متری) و همینطور عظیم ترین پارک تفریحی سرپوشیده دنیا را در اختیار داشته و به همین زودی ها، اولین آسمان خراش چرخنده دنیا را نیز صاحب خواهد شد جای هیچگونه بحثی نیست. اما بی شک یکی از اعجاب آورترین موارد در مورد این شهر، مجمع الجزایر مصنوعی آن هستند که هر کدام در مراحل مختلفی از ساخته و توسعه قرار دارند و به همین زودی ها به پایان می رسند. پالم جمیرا (Palm Jumeirah)، جزایر دِیرا (Deira Islands)، پالم جِبِل علی (Palm Jebel Ali)، دِ وُرلد (The World) و جزیره بلو واتِر (Bluewaters Island) نام جزایری هستند که همگی به دست انسان ساخته شده است. 
ادامه مطلب ...

بهترین کشورهای جنوب شرقی آسیا که حتما باید از آنها دیدن کرد


برترین کشورهای آسیای جنوب شرقی که سال 2017 باید از آنها دیدن کرد
 
شاید فکر کنید که اطلاعات کافی و دقیقی در مورد آسیای جنوب شرقی دارید. هر چه که باشد این منطقه یکی از پرطرفدارترین مکان ها برای گردشگران سرتاسر جهان محسوب می شود. ولی برای یک فردی که خودش متعلق به آسیای جنوب شرقی می باشد، زیبایی این منطقه اصلاً غریب نیست. آب و هوای دلچسب و عالی، زیرساخت های مناسب و مردم خونگرم و صمیمی دلایل اثبات این واقعیت هستند. اگر شما قصد دارید تا در سال 2017 سفری را به این ناحیه انجام دهید، این مطلب را حتماً مطالعه کنید تا بتوانید بهتر در مورد مقصد خود تصمیم بگیرید. اگر بعد از سفر دوست نداشتید این کشورها را ترک کنید دیگر پای خودتان است.
  
ادامه مطلب ...

تصاویر خیره کننده که مدرکی برای انتخاب دبی به عنوان منهتن خاورمیانه هستند

نمای شهر دبی از سمت خلیج فارس
 
نمای شهر دبی از سمت خلیج فارس
 
همین 16 سال پیش بود که دبی به جز یک بیابان برهوت و دور افتاده چیز دیگری نبود. اما اکنون برج 828 متری خلیفه (Burj Khalifa) یا همان بلندترین ساختمان جهان، پرینسِس تاور (Princess Tower) و همچنین تعداد بیش از 150 آسمان خراش برافراشته دیگر در این شهر قرار دارند. در کنار آسمان خراش ها، آپارتمان های چند میلیون دلاری و مناظر توریست پسند و پر هیاهو هم کاری کرده که این شهر مقصد شماره یک پول دارها بشود.
عده ای هستند که به شهر دبی لقب منهتن خاورمیانه را داده اند، اما خورشید درخشانی که تمامی 365 روز سال در این شهر می تابد، برتری به آن بخشیده که حتی شهر نیویورک هم با آن ابهتش به پای دبی نخواهد رسید. بارها و رستوران های رنگ و وارنگ، ورزش های آبی و دیگر جاذبه های دبی باعث شده تا هم ساکنان و هم گردشگران، در شادی کامل به سر ببرند و همزمان از تماشای خط زیبای آسمان شهر و دیدنی های تازه و جدیدی که در آن ساخته می شود نهایت لذت را ببرند.
در ادامه شاهد 17 تصویر تماشایی از نحوه زندگی در بزرگ ترین شهر امارات متحده عربی خواهید بود. 
ادامه مطلب ...

به توریستگاه بپیوندید

به خبرنامه و شبکه های اجتماعی توریستگاه بپیوندید تا به کلی مطالب هیجان انگیز گردشگری و بهترین تورهای مسافرتی دسترسی داشته باشید!

عضویت در خبرنامه:

https://www.touristgah.com/LandingPage/Newsletter

دنبال کردن در شبکه های اجتماعی:

https://www.instagram.com/touristgah

https://telegram.me/touristgah

http://www.aparat.com/touristgah

https://www.facebook.com/touristgah

https://twitter.com/Touristgah

https://plus.google.com/+Touristgah/posts