توریستگاه

توریستگاه

تجربه سفر هوشمندانه
توریستگاه

توریستگاه

تجربه سفر هوشمندانه

مراکز خرید کوش آداسی


نام مرکز خرید Shopping in Kusadasi

کشور:  ترکیه

شهر:  کوش آداسی   



کوش آداسی با بازارها، بوتیک ها و همچنین بازار بزرگ و مراکز خریدش بهشت خریداران است. هر آنچه که بخواهید از ادویه تا لباس و از سرامیک تا کت چرم را می توان در این مکانها یافت. مغازه ها در کوش آداسی ساعت کار مشخصی ندارند و معمولاً از صبح زود و شب ها تا وقت باز هستند.

 

 

بازار بزرگ: این بازار انواع زیادی از مغازه ها را در فضایی کوچک به همراه دارد. اجناسی مانند یادگاری، فرش، جواهرات، البسه و چرم. فاصله این بازار تا بندر پیاده فقط ٥ دقیقه است به همین دلیل هنگامی که کشتی های تفریحی (کوروز) در بندر پهلو می گیرند مغازه دارها قیمت اجناس خود را بالا می برند که تقریباً در فصل تابستان هر روز این اتفاق رخ می دهد. سعی کنید که همیشه با مغازه داران بر سر قیمت تا نصف قیمت جنس چانه بزنید.

وقتی که چانه می زنید برای جنسی که می خواهید بخرید زیاد اشتیاق نشان ندهید. مغازه هایی که از آنها شلوار جین یا بلوز می خرید سایز شما را اندازه می گیرند تا لباسی مناسب و اندازه است را به شما بفروشند. این مغازه ها در فصل تابستان از ساعت ٩ صبح تا ١٢ شب باز هستند.

 

 

بازارها: کوش آداسی ٣ بازار دارد. اولی سه شنبه بازار است که در آن میوه و سبزیجات به فروش می رسد. دومی که مخصوص البسه و پارچه است چهارشنبه بازار می باشد. در این بازار که بسیار شلوغ است می توان البسه و کیف های تقلبی مارک های معروف را با قیمت بسیار خوبی تهیه کنید. در جمعه باز هم میوه و سبزیجات به همراه مواد غذایی نظیر ادویه و ماهی به فروش می رسد.

 

 

بازار سلوک: این بازار شنبه ها در شهر برپاست و در بین توریست ها بسیار محبوب می باشد.

در گوشه کنار خیابان های کوش آداسی مغازه های توریستی بسیاری که یادگاری، سوغاتی و لباس های تقلبی نظیر دولچه اند گابانا، لوئیس ویتان و کلوین کلاین می فروشند. اما مغازه های شلوارهای جین، کیف، عینک آفتابی، کمربند و ساعت طرفدار بیشتری دارند.

در محوطه بندر مرکز خریدی به نام سکالا نووا وجود دارد که مغازه های آن اجناس اصل که بسیار گران قیمت هستند، می فروشند و نمی توان بر سر قیمت آنها چانه زد.

در فاصله ٤٠ دقیقه ای از کوشاداسی که با دولموش (مینی بوس) قابل دسترسی است، مرکز خرید سوکو (سوکو شاپینگ اَووت لت) واقع شده است. در طول راه اصلی ٤ مرکز خرید اَووت لت (به مراکز خریدی می گویند که اجناس قدیمی فروشگاه ها که اجناس جدید جایگزین آنها شده اند را به آنجا می برند و با قیمتی ارزانتر به فروش می رسانند.) که مارک های کوئیک سیلور، آدیداس، نایک، بِنِتون، لیوایز و همچنین اجناس بار مارک های معروف ترکی وجود دارند.

در روستای قدیمی شیرینجه نیز بازار مسقف کوچکی وجود دارد که صنایع دستی و جواهرات دست ساز در آن به فروش می رسد.

 

 منبع: مراکز خرید کوش آداسی - توریستگاه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.